Doelgroepen
Dienstverlenende bedrijven, instellingen en overheid in de publieke en private sector
Deze doelgroep heeft veel te maken met onder meer informatie uitwisseling, doorverwijzen, klachtenafhandeling, interne communicatie etc.
Lees meer...
Commerciële bedrijven met medewerkers en managers in de binnen- en buitendienst
Deze doelgroep heeft veel te maken met onder meer informatie uitwisseling, klantenservice, verkoop, klachtenafhandeling, interne communicatie etc.
Lees verder...
Ondernemers in de retail sector met winkelpersoneel, managers, adviseurs, intercedenten
Deze doelgroep heeft veel te maken met onder meer informatie uitwisseling, klantenservice, verkoop, klachtenafhandeling, servicegerichte gesprekken, interne communicatie etc.
Lees verder...
Ondernemers in de horecabranche met bedienend personeel en managers
Deze doelgroep heeft veel te maken met onder meer informatie uitwisseling, klantenservice, servicegerichte gesprekken, klachtenafhandeling, interne communicatie etc.
Lees verder...
Burgers
Deze workshop is geschikt voor burgers die graag willen leren hoe ze agressie kunnen voorkomen of laten de-escaleren en die goed willen leren communiceren met hun buren, hangjongeren of partner. Een geschikte locatie hiervoor is het buurthuis of ontmoetings- en opvangcentra Voor deze doelgroep hebben wij de cursus 'Omgaan met agressie' ontwikkeld. Iedere gemeente in Nederland kan ons inhuren voor een anti-agressie cursus op maat. Onderwerpen die aan bod kunnen komen:
Lees verder...